duminică, 31 ianuarie 2010

Chapter 12. Cincizecisiopt


Acum 58 ani se nastea o persoana,persoana ce avea sa schimbe cursul vietii .Al 9-lea copil,ultimul,avea sa fie unul alintat si iubit atat de surorile numeroase cat si de cei mai minunati parinti.
Copilaria a fost una normala,la tara,intr-un mediu sanatos si traditional.Inca de mic a stiut sa-i pacaleasca pe cei din jur pentru a obtine ceea ce isi dorea.
Da este vorba de tatal meu,care astazi ar fi implinit 58 ani.
Nu trecea an in care el sa nu-mi povesteasca despre pataniile din copilarie.La scoala era un copil constiincios,iar una din surorile lui facea il necajea mereu.Odata i-a inlocuit cartile cu un motan grasan,tata nedandu-si seama.Pe drum a auzit un mieunat,iar cand a deschis geanta de scoala a si tansnit motanul mofturos.Alta data aceeasi sora,de suparare ca el dormea inca la ora 10,l-a luat cu tot cu plapuma si l-a scos in drum in zapada mare.
Cand a mai crescut a inceput sa devina acel macho de ii vedeam noi prin discoteca sau la scoala,crezand ca lumea e la picioarele lui.Pana a intalnit-o pe mama.Nu au stat un an si s-au casatorit.Au venit in Constanta,au stat cu chirie intr-o camera batraneasca,dar erau amandoi.Apoi a aparut sora mea Iuliana,cand mama avea 22 ani si tata 26.Atunci s-au mutat in apartamentul in care am crescut si eu.
Viata lui s-a desfasurat normal,cu suisuri si coborasuri.Dorinta de a avea fete s-a implinit.Daca as scrie toate povestile pe care mi le-a insiruit de-a lungul anilor,nu as mai avea timp nici de facultate si nici de munca.Insa ele raman in mintea mea,zambind ori de cate ori ma gandesc.
Ti-as fi zis "La mult ani!",insa nu e tocmai portivit....dar tot ziua ta ramane:)

Un comentariu:

  1. Povestile fac Universul sa mearga mai departe... Zicea Doctor Parnassus :)
    Si le zici si tu mai departe, foarte bine !

    RăspundețiȘtergere