luni, 25 ianuarie 2010

Chapter 7.The one with me and dad working hard:)


Asta se intampla cam acum 3 ani,cand eu,mama si tata ne-am decis sa mai schimbam ascpectul casutei.Normal,au urmat saptamani in care a trebuit sa mergem si de 3 ori pe zi la magazinele de specialitate,dar a fost fun.Ei doi puneau ochii pe o anumita culoare pentru camera din mijloc,iar eu pe alta...au urmat dezbateri despre cum ar trebui sa arate fiecare camera in parte,ce tip de parchet punem si asa mai departe...In final ne-am decis,am adus totul acasa si nu ne mai ramasese decat sa ne apucam de treaba.

Eu si tata am reusit usor usor sa transformam casa intr-un loc mai linistit,mai placut.A fost o perioada in care parca l-am cunoscut si mai bine pe tata,in care am depanat amintiri(mai mult el).Am mazgalit peretii inainte sa ii vopsim.Ce mai,ne-am distrat pe cinste.Munceam pana seara,iar a doua zis o luam de la capat...dar a meritat

Acum ma uit prin casa si fiecare coltisor imi aduce in cap o scena cu el exact in locul respectiv.Zambesc..pentru ca imi aduc aminte ca mi-a pus in mana un baros(un ciocan imens) si mi-a zis sa sparg zidul..m-a incurajat de cateva ori pana am reusit..sa sparg 1 cm patrat ce-i drept...dar am reusit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu