vineri, 22 ianuarie 2010

Chapter 6.The one with my dad and the cat


Azi nu am mai avut timp sa ma gandesc ce voi scrie...Asa ca voi fi spontana...scriu prima amintire care imi vine in cap.
Incepe asa:vara,foarte cald,daca nu ma insel august 2006:)urma nunta verisorului meu...mama mea era plecata din tara de ceva timp,iar eu cu tatal meu urma sa mergem la nunta peste cateva zile..
Intr-una din seri,stateam afara pe o bancuta cand o vad pe vecina mea Alexandra cu un pisic cat palma ,in bratele ei...mi-a povestit unde l-a gasit,mai exact in gura unui caine si, cum ea avea deja o pisica ,cauta pe cineva care sa o adopte...am indragit-ope loc,insa aveam nevoie de aprobarea tatalui meu.L-am asteptat sa vina de la serviciu,i-am spus povestea pisicului,nefiind f impresionat decat in momentul in care l-am vazut.Astfel i-am promis Alexandrei ca dupa ce ma voi intoarce de la nunta verisorului meu peste o saptamana,o sa il adoptam:)
Zis si facut.Asa a intrat Riri in viata noastra,numele a fost usor...Nelly m-a inspirat,mai exact masinutza ei verde pe nume Riri.Tata care era destul de reticent cu animalele in casa,nu se mai dezlipea de minunea de ghemotoc care ne-a facut viata mult mai interesanta:)se juca toata ziua,cand veneam seara in casa ii gaseam pe amandoi dormind,bineinteles Riri la capul tatalui meu..
Cand ramaneam fara paine nu alerga niciunul din noi sa cumpere,dar cand era vorba de mancare pt Riri mergeam amandoi:)...
Si acum il vad pe tata cu pisica in brate in dimineata in care urma sa plece la serviciu,iar cel mic nu-l lasa,asa ca mi l-a adus mie in dormitor si l-a asezat pe perna...
Acum mi-e un dor fantastic de amandoi...Sper ca va este bine acolo unde sunteti.See you both on the other side,i hope:)

2 comentarii: