miercuri, 20 ianuarie 2010

Chapter 4."The one with the Circus"


De cateva zile ma tot gandesc cand sa postez aceasta mini povestioara.Totul a decurs pe o perioada mai lunga de cativa ani.De cand aveam vreo 4 ani,fie iarna,fie vara,mergeam la familia Georgescu,doamna Georgescu fiind verisoara tatalui meu..niste oameni care inca de la prima vedere impun respect..sunt inalti si foarte frumosi:)i-am revazut sambata la comerorarea tatalui meu si am vorbit cu ei timp de 2 ore fara sa ne opreasca ceva.
In fine...in drum spre familia Georgescu,de brat cu mama si cu tata,treceam pe langa un circ..era situat prin parcul Tabacariei(constantenii stiu despre ce vorbesc)...de fiecare data,si crede-ti-ma,mergeam destul de des la ei..tata imi promitea sa ma va duce la circ...si uite asa an de an...mi se promitea ca o sa vad si eu ce se ascunde in spatele unui semicerc imens...Am crescut si nimeni nu m-a mai bagat in seama..Dar anul acesta voi merge...in amintirea lui:) si imi voi imagina ca e si el cu mine,undeva in stanga.Tata,voi ajunge la circ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu