luni, 1 februarie 2010

Chapter 13.Sania mea speciala


Cand am iesit astazi de la munca pe la 14.30,parca ma aflam intr-un glob cu tot ninsoarea deasa.Cu pasi marunti am calcat pe zapada groasa si brusc parca m-am intors cu vreo 10-12 ani in timp...

Eram in fata blocului in Constanta,si ma chinuiam sa-mi fac loc prin troienele de zapada.Asteptam pe cineva...din scara a iesit tata in traning-ul lui rosu,in papuci de plastic si cu totosii impletiti de bunica.Cara ceva greu...da!este sania mea

Sania mea era una speciala,pentru ca tata mi-a "construit-o "in 1981,scria pe ea anul si numele meu...frumos cu litere italice...era lacuita...si atat de mandra eram cand ieseam cu ea.Cum ningea,tata imi si zicea sa scoatem sania din subsol sa o curatam.
Tata o curata bine bine sa nu cumva sa lase urme de rugina pe zapada...apoi urca in casa,se imbraca...si iesea sa ma traga cu sania prin zapada afanata:)

Era bine,ma bucuram...si imi doresc sa nu ma fi dat jos de pe sanie sa raman acolo iar tata sa fie in fata mea pentru totdeauna...sa raman pe sania vietii...dar el sa fie acolo..sa-l vad.

Astazi nici sania nu mai e,dar a fost cel mai special cadou pe care l-am primit si il voi primi vreodata,pentru ca a fost facut din suflet...pentru mine...de la el:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu