marți, 9 februarie 2010

Chapter 17.Tata si vremea


Vremea capricioasa din ultimul timp m-a dus cu gandul la multe lucruri frumoase,dar mai ales la tata.El avea un talent deosebit de a prezice vremea.I-am zis de cateva ori ca daca ar fi fost femeie,ar fi avut mare succes pe marile ecrane,iar el,ca raspuns imi zicea ca ar fi avut nevoie si de un posterior generos pentru asta.
Se intampla de foarte multe ori cand mergeam la bunica,la tara,ca tata sa prezica vremea.Noi initial radeam de prezicerile lui,mai ales ca afara e soare si cald,fara niciun nor iar peste jumatate de ora incepea sa ploua torential.Parca avea un al saselea simt.
Era placuta senzatia cand stateam amandoi in bucataria de vara ne adaposteam de ploaie si ne minunam de fortele naturii.Era si mai placut cand il priveam dormind pe ssezlongul intins in curte.Era placut sa il privesc si atat.
Cu siguranta ar fi prezis si ninsoarea ce ne invaluie de atata vreme iar eu m-as fi amuzant,insa l-as fi sunat apoi sa imi cer scuze pentru ca nu l-am crezut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu