joi, 4 februarie 2010

Chapter 15.Tata si sambata



Pentru mine intotdeauna sambata a fost o zi fericita indiferent de anotimp,indiferent daca eram in vacanta sau nu.Sambata zambesc pentru ca sunt libera,pentru ca e soare aproape tot timpul,pentru ca e zi de parc.
Acum am realizat cine a transformat sambata intr-o zi perfecta...parintii mei.Ma trezeam pe la 9,uneori chiar de rasul tatalui meu care se uita la Animal Planet la emisiunea The funniest animals on the planet...Ma trezeam si cu ochii lipiti ma asezam pe canapea si pana nu se termina emisiunea nu ma ridicam.Radeam cu tata uneori pana ne durea burta..apoi mama ne chema la masa,ne pregatea micul dejun,acel mic dejun sanatos si natural,ce consta in oua ochiuri sau omleta,paine prajita,ceai,unt,gem,etc.
Dupa ce mancam ne apucam de curatenie.Tata se ocupa de datul cu aspiratorul,mama pe la bucatarie iar eu eram responsabila cu praful si uneori cu stersul geamurile.Treaba in 3 mergea bine,terminam repede.La pranz dormeam toti,care unde apuca...eu de obicei pe canapea,tata in fotoliu,iar mama in dormitor.
Apoi ne trezeam,si fiecare facea cate ceva.Eu ieseam afara,tata iesea si el afara cu vecinii iar mama gasea un film sau venea vreo vecina in vizita.
Cand eram mica mica,sambata la ora 5-6 mama imi facea baie pe cap si in timp ce ma pieptana si ma usca eu ma uitam la telenciclopedia..dar apoi au aparut discovery &co. si am renuntat la vesnica emisiune:)
Seara ne strangeam iar in sufragerie si ne uitam la un film.De obicei tata glumea cu noi si ne spunea ca el a mai vazut filmu desi nu era asa,si ne inventa o poveste ca si cum ar fi fost rezumatul filmului...intotdeauna radeam:)
Ma uit si acum la The funniest animals on the planet si zambesc,insa nu mai rad ca inainte,iar sambata ramane la fel de frumoasa,dar incompleta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu