vineri, 12 februarie 2010

Chapter 18.Tata si pofta de "ceva bun".


Tata era extrem de pofticios,ca si mine de altfel.Ne placea sa mancam bunatatile facute de mama pana aproape explodam.
In fiecare weekend ne guduram amandoi pe langa mama sa ne face ceva bun,iar mama ceda intotdeauna.Tata era innebunit in special dupa shuberek si branzoaice.Intr-unu din weekend-uri mama ne-a facut shuberek..Am mancat fiecare cate 7,fara sa ni se faca rau si poate am mai fii mancat daca nu ne oprea mama.
Daca mi-era pofta de chipsuri sau snacksuri tata se si apuca de facut cartofi prajiti rotunzi.Tin minte ca era reclama la Pringles si eu ma plangeam ca as manca o cutie intreaga,iar tata se si ducea in bucatarie sa imi faca un castron de cartofi rotunzi si crocanti.
Cea mai placuta surpriza a mamei era pizza pe care o prepara de obicei duminica dimineata iar tata ma tinea departe de bucatarie pentru a nu o prinde pe mama in actiune.
Ne placea tot ce gatea mama,de la felurile romanesti pana la cele italienesti.De multe ori nici nu o lasam pe mama sa stinga aragazul si noi ne si asezam la masa asteptand bunatatile.
Si acum mananc cu placere tot ce gateste mama,uitandu-ma la scaunul gol din fata mea.Rareori se aseaza cineva in acel loc...Ar fi fost dragut daca in seara asta am fi pus 3 farfurii pe masa:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu