miercuri, 17 martie 2010

Chapter 21.Tata si noi doua

Intr-unul din momentele lui de nostalgie tata a inceput intr-o zi sa-mi povesteasca despre viata lui si a mamei inainte sa ne nastem eu si sora mea.Cand s-au casatorit,mama avea 18 ani si tata 22,cam tinerei,dar asa era pe vremea aia.Mama a ramas insarcinata prima oara cu sora mea la 21 ani,iar tata isi dorea cu disperare o fata,cel putin asa sustinea el.
Zece ani mai tarziu,am aparut eu,de data asta mama se pare ca ar fi vrut un baiat,iar tata tot o fata.I-am facut pe plac tatalui si am iesit exact ce si-a dorit.Rareori mai auzi un tata sa fie mandru ca are 2 fete,dar se pare ca el chiar si-a dorit.
Desi sunt atatia ani diferenta intre noi,ne intelegem bine,chiar si cand ii consumam spuma de par pentru prajiturile mele sau ii foloseam cutia de bijuterii ca pat pentru papusi.
Ma intreb oare daca tata ar fi avut 5 fete in loc de 2,tot mandru ar fi fost?!Probabil ca da.Vorba aia,pana si cioara isi lauda puiul:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu