marți, 22 februarie 2011

Vreau..

Sunt intr-un moment in care imi doresc sa fiu in alta parte numai nu aici,nu in momentul asta.As vrea sa fiu altcineva,sa am alte idei,alte conceptii,alta fata,alt zambet,alt suflet.Un suflet care sa nu ma mai doare,indiferent de ceea ce imi trece prin minte.As vrea o prezenta masculina langa mine,pe umarul caruia imi pot aseza capul si sa las siroaie de lacrimi sa se loveasca de podea.O prezenta care imi sopteste cuvinte linistitoare,care imi mangaie parul,care alunga orice urma de tristete.
Vreau sa fiu in locul in care suntem eu si tu,doar.Sa putem vorbi fara sa ne auda nimeni,sa alergam fara sa ne doara picioarele,sa ne aruncam in mare fara sa ne inecam,sa ma strangi tare in brate fara sa imi fie frica ca ar putea fi ultima oara,sa ne aruncam de la 20 metri fara sa ne lovim.
Vreau liniste,multa liniste.



http://www.youtube.com/watch?v=rUq3tZNJmtw&feature=autoplay&list=PLD7FE577386B8069F&index=22&playnext=3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu