luni, 13 septembrie 2010

14.sept.2010


Hello there.Scuze ca nu am mai dat niciun semn prin Constanta,dar am fost cam ocupata.Ce-i drept m-am cam suparat pe tine,pentru visul urat care mi-a dat batai de cap cam 2-3 zile...dar a trecut.Mama este aici,de fapt la Iuli,si ghici ce?Tudor sare la ea in brate si o pupa:).Ne-am jucat duminica seara cu faimoasele trenulete,pe care a trebuit sa le invatam dupa nume,dar vorba aia..orice pentru Tudor,nu?

Sambata a fost frumos,ceea ce inseamna ca a fost una din sambetele alea in care mi-ar fi placut la nebunie sa stam impreuna,sa luam micul dejun,sa ingrijim florile sau pur si simplu sa stam.Stai,pe cine incerc eu sa pacalesc?de fapt,a fost una din sambetele in care am fi facut curat...tu cu aspiratorul,eu cu praful si geamurile.We were a great team.Acolo au aspirator,sa stiu daca il iau cu mine cand va veni timpul.
In rest,sunt fericita.Ii am pe toti langa mine.Toti iti duc lipsa,dar avem pozele care il mai diminueaza.
Te las acum,trebuie sa beau cafeaua cu Tzambal.Puuuup

PS:Iti las o poza cu mine si cu gogoasa de duminica

Un comentariu:

  1. Am gasit blogul tau printr-o intamplare si l-am citit pe tot dintr-o suflare plangand. Simt ca am intrat in casa unor oameni pe care nu ii cunosc, dar am simtit in acelasi timp caldura. Nu inceta sa ii scrii, pentru tine, pentru el. Faci un lucru minunat.

    RăspundețiȘtergere