marți, 24 august 2010

Despre Tudor


Asculta mai multe audio Muzica

Nici nu imi vine sa cred ca a trecut atata timp de cand nu am mai scris.S-au intamplat multe lucruri,frumoase in mare.Eu mi-am revenit,sunt mai fericita,mai echilibrata si zambesc tot mai des:)
Viata mea pare sa capete contur,sa isi reia cursul pe care l-a pierdut o data cu tine.Ma bucur de fiecare pas pe care il fac,de fiecare moment pe care il petrec cu Tudor,il strang tare in brate(cat si pentru tine),ii arat poze cu tine si il intreb mereu cine e in poza.Si ghici ce imi raspunde."Taieee!" pe un ton foarte hotarat.Ar trebui sa il vezi cu cata putere loveste mingea si cat de fericit e cand ma joc cu el.Dar mai ales sa o vezi pe mama...ii stralucesc ochii cand il vede si cand spune un cuvant,inima ii tresalta de bucurie.Stiu ca ar fi vrut sa va bucurati impreuna de el,dar va avea mama grija sa ii transmita iubire cat pentru amandoi.
Stiu ca o sa creasca si o sa se intrebe cum erai.Iar eu o sa ii povestesc toate intamplarile cu tine,o sa am grija sa stie ca,daca ai fi fost langa el,l-ai fi iubit enorm,te-ai fi jucat cu el,l-ai fi invatat sa joace fotbal si mai ales l-ai fi invatat sa faca farse tuturor,ca doar la ce te pricepeai tu cel mai bine?!:)
Odata cu el,cresc si eu,Iuli se maturizeaza si mai mult,iar mama va incaruntii.Asta face timpul...si mai si vindeca.
Te las cu drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu