sâmbătă, 5 iunie 2010

Chapter 29.Hachiko


Ma uit la poza ta in fiecare zi.Si zambesc,iti zic un "Buna dimineata "in graba,pt ca de cele mai multe ori trebuie sa fug ori la un examen ori la munca.Pe drum ascult muzica,sa nu ma plictisesc.Mi se intampla sa schimb melodia daca este prea trista,dar e una care parca nu ma lasa sa trec mai departe..e soundtrack-ul filmului "Hachiko,the dog story".Nu l-ai vazut cu siguranta,dar stiu ca ti-ar fi placut enorm,pe langa faptul ca am fi inundat camera daca ne uitam amandoi deodata.Este povestea unui caine,ce isi gaseste stapan un om cu suflet mare.Hachi il asteapta in fiecare zi de la munca pe stapan,pana intr-o zi cand acesta nu mai apare...Hachi stie ce are de facut asa ca timp de 10 ani isi asteapta stapanul in statia trenului.Poate ca stie ca nu va mai aparea,dar asta inseamna loialitate sa-l astepti pana la sfarsitul vietii pe cel care a fost bun cu tine,si te-a iubit poate mai mult decat pe el insusi.
Asa ca desi stiu ca nu vei mai aparea e de datoria mea sa astept pana la sfarsitul vietii.Asta e rasplata mea pentru 20 ani in care m-ai iubit,ai plans ori de cate ori am suferit,ai ras ori de cate ori am spus o gluma proasta,m-ai incurajat ori de cate ori nu imi dadea atentie baiatul pe care il placeam,m-ai strans tare in brate de ziua mea si m-ai aplaudat cand iti gateam,desi era probabil cea mai proasta mancare ever.
Te voi astepta,dragul meu:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu