marți, 15 iunie 2010

No more chapters.


Chiar daca titlul indica faptul ca nu voi mai scrie,nu va fi asa.Voi mai scrie pentru ca tot mai am multe de spus.
Din pacate,iar urmeaza o perioada grea si sper ca esti alaturi de mine.Sper ca tu esti cel care ma ajuta sa ma ridic cand ma pierd,cand nu stiu in ce directie s-o iau.Sunt cam trista,desi teoretic nu am de ce.Dar chiar nu simt pe nimeni aproape de mine.Nu vreau sa par copilul ala neinteles.Nu pot spune unei singure persoane tot ce am pe suflet,poate doar tie.Stiu macar ca tu nu ma judeci,indiferent de deciziile pe care le iau.
Mi-e dor de casa in am petrecut atata timp,de balconul unde am am petrecut zeci de ore,tu la tigara si eu la soare:) la masuta improvizata de tine si langa florile pe care le ingrijeai cu atata drag.Stiu ca nu am mai venit de mult timp la tine,dar promit sa vin si sa stau mai mult de data asta,singura.
Mi-e dor de tine:)si mamei ii este,si Iulianei...tuturor.Dar cred ca mamei cel mai tare.Ai grija de ea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu