vineri, 21 mai 2010

Chapter 28.Totul are un scop.Dar care e?


Stiu ca ai vrea sa ma tragi putin de urechi pentru ce am facut in ultima vreme,dar tu m-ai invatat ca fiecare lucru nu e intamplator si are un scop exact.Dar ia spune-mi care e scopul ridicarii tale spre cer?nu ti-ar fi placut sa-mi mangai usor capul cand aveam sa sufar sau cand aveam sa iti spun un lucru nu tocmai dragut despre mine si tu sa ma fi iertat.Ai stiut ca o sa ma doara atat?Ai stiut ca mama o sa se simta asa singura?Ai stiut ca o sa vin in fiecare seara de Pasti sa iti aduc lumina in alt loc decat acasa?Ai stiut ca o sa vin cu o lumanare in mana in loc cicolatica Rom sau prajitura Magura,preferatele tale?Ai stiut ca o sa ma joc fotbal cu Tudor si ca o sa ma uit in jurul meu sa vad daca esti acolo?Ai stiut ca o sa imi lasi o rana adanca in suflet?Ai stiut ca Iuliana nu poate citi tot ce am scris eu despre tine?
Daca stiai toate astea ramaneai..Asa ca,care e scopul?

PS:In poza,tata cu sora mea:)

Un comentariu:

  1. uite ce am pierdut eu... si ma plangeam de melodii... in timpul in care tu erai aici, singura... Bitza draga >:D<

    RăspundețiȘtergere