vineri, 7 mai 2010

Chapter 27. Un vis frumos...

Am avut o saptamana cam grea si nu prea am apucat sa mai scriu pe blog desi mi-au trecut foarte multe prin cap.Dupa post-ul de mai devreme,l-am visat pe tata impreuna cu sora mea si mama,eram toti 4 acasa linistiti si fericiti.Poate ca tata mi-a dat un semn,ca ne vede,ca ne simte...M-am trezit fericita si uimita totodata,pentru ca nu m-a mai durut asa tare,nu am mai simtit apasarea aceea in piept,ca si cum ma sufoc.Mi-a fost bine pentru prima oara dupa un vis cu tine.
Azi m-am urcat linistita in autobuz,in jurul meu stand numai oameni de peste 50 ani.In fata mea un barbat la 50-60 ani care mi-a atras putin atentia...semana cu tata,izbitor de mult.Nu m-am putut stapani si lacrimile au dat navala,am inghitit in sec si am incercat pe cat posibil sa evit contactul vizual cu barbatul respectiv.M-a tulburat,insa m-am ridicat de pe scaun si am coborat.Mi-am revenit dupa ce am fost la un magazin de jucarii si i-am cumparat 2 jucarii minutate lui Tudor,care pe 10 mai va implini 2 anisori.
Poate ca am fost lasa,as fi putut sa il privesc mai mult pe barbatul acela.
Maine ma duc la Iuli,voi sta cu Tudor sa ne jucam impreuna.O sa ne gandim la tine.
Te iubim:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu