joi, 29 aprilie 2010

Chapter 26.Dear father,


Azi a fost cald si frumos afara,si tu stii ca sunt fericita.Da,stiu ca nu e sambata.Dar orice zi poate deveni sambata.
Tot azi am vorbit despre tine cu zambetul pe buze,incercand sa alung spaima de pe fetele persoanelor dragi carora le povestesc despre tine...toata lumea pierde pe cineva la un moment dat,desi in cazul meu a fost prea devreme.Stii,as vrea sa fac ceva pentru fiecare caruia i se intampla asta...Sa ii invat sa zambeasca,sa ii invat sa se uite stanga sau in dreapta desi nu e nimic..cu trupu acolo.sa ii invat sa iubesc in continuare ceea ce candva exista fizic pe pamant.
Mai tii minte cand mi-ai adus un brat de trandafiri rosii de ziua mea?si m-ai pupat...iar apoi te-ai ascuns de mine pentru ca emotiile te-au doborat.Ma intrebam atunci de ce erai asa sensibil,dar pe parcurs am aflat raspunsu.Pentru ca mi se intampla la fel cand vad un tata si un copil plimbandu-se prin parc sau cu bicicleta.Ti-a fost teama ca o sa cresc prea repede iar tu nu o sa mai fii sa ma vezi,nu?Dar ma vezi,nu-i asa?Pentru ca daca as stii ca nu e asa,daca as fi sigura ca tu nu mai stii nimic de mine,de Iuli,de mama si mai ales de Tudor...as fi trista din nou.Ai vazut cum a fost weekend-ul asta?Tudor mananca singur cu furculita,face nazbatii exact ca tine...si seamana cu mama:) Iuli e din ce in ce mai frumoasa,mama e fericita cand ne adunam toti si mai ales ca se poate bucura de noi...Ai vazut toate astea?Eu cred ca da.Si atunci vom continua sa facem lucruri furmoase impreuna,si tu sa fii langa noi,sa ne pastrezi uniti si sa nu ne lasi sa uitam cine suntem.
Asa ca o sa inchei aici.
P.S.:Nu te supara pe mine pentru pozele pe care le postez cu tine,dar stii ca intotdeauna te-am considerat un barbat prea frumos pentru a te pastra doar pt noi:)

Cu mult drag,Gabriela.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu