duminică, 11 aprilie 2010

Chapter 24.Tata si...Gabriela


Nu stiu daca vi se intampla ca atunci cand vedeti o persoana,sa incercati sa ghiciti ce nume are.Eu fac asta in fiecare zi.Mai ales cand cunosc o persoana pentru prima data incerc sa-mi dau seama daca i se potriveste sau nu numele.Cam asa s-a intamplat si cu mine...mi-au ghicit numele.
Ma intorc cu 22 ani in urma,cand marea dorinta a surorii mele,de a avea o sora sau un frate s-a indeplinit.Cat am stat in burtica la mama eram Georgel,cand m-am nascut am devenit neoficial Elena Georgiana.Erau toti foarte hotarati ca asa avea sa ma cheme,lucrurile insa au stat altfel.Tata fiind cel care s-a dus sa-mi ridice certificatul de nastere cand a pus pixul jos a scris Gabriela,nume ce nici macar nu fusese mentionat inainte.Inspiratie de moment probabil.S-a intors acasa cu certificatul,mama si sora mea foarte incantate l-au deschis convinse ca numele meu devenise oficial.Tare mult as fi vrut sa le fi vazut reactia cand au vazut Gabriela.
Mai tarziu si-au dat seama ca e cel mai potrivit nume pentru mine,si se bucura ca tata a fost mai lucid la momentul respectiv decat ele...pentru ca sincer tare le-as mai fi urat pentru numele de Elena-Georgiana.No offence pentru cele ce poarta aceste nume,dar nu mi s-ar fi potrivit cu siguranta.
Asa ca probabil acest "dar" al meu de potrivi numele cu chipul unei persoane poate fi mostenit.
Multumesc tata:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu