sâmbătă, 24 decembrie 2011

The one with the pursuit of happiness




Stii ca iti spuneam ca imi doresc pe cineva pe cineva care sa ma priveasca cu aceiasi ochii cu care o priveai pe mama cand realizai ca e langa tine de cel putin 30 ani??...pe cineva care sa nu uite de ziua mea...pe cineva care sa-mi zica ce cercei sa port,asa cum imi spuneai tu...pe cineva care sa ma astepte macar o data la cateva luni cu mancare calda...pe cineva care sa nu se supere cand turui ca o moara stricata...pe cineva care rade cu mine,ca atunci cand radeam cu tine de mama...pe cineva care sa aiba macar o sutime din bunatatea ta....pe cineva pe care care nu il deranjeaza ca ma uit la desene animate ca un copil chiar si acum....pe cineva care sa nu se super cand rag cu toata vocea la baie...pe cineva pe care sa nu deranjeze ca stau atat de mult in baie,pentru ca imi place pielea "imbatranita"...
Probabil iti aduci aminte si cred ca tu ai fost cel care mi-a soptit "Mergi cu incredere mai departe,pentru ca ceva bun se va intampla in final...".Ei,uite ca s-a intamplat acel lucru bun,suprem,pe care toti ni-l dorim.
E ca tine,cu un suflet mare mare,cu ochi blanzi,cu o mama buna,ca a ta,cu un zambet cuceritor,ca al tau(nu ti-a zis probabil niciodata,dar mama era indragostita de zambetul tau).
As fi vrut sa-l cunosti,sa ii intinzi mana cu drag,cum obisnuiai sa o faci,sa-i fi facut o farsa,sa-l fi intrebat daca este microbist,sa ii faci un portret si de ce nu sa ii canti la vioara inventata de tine:)
i wish you were here,to be my Santa that I believed in for so many years.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu